Kerékpárral járdán tilos!
Megtekintve: 4778
Érdekes forgalomterelési megoldással találkozhatunk az Andrássy úton.
A kerékpárosok számára egyrészt tiltó táblát helyeztek el, másrészt pedig lehetőséget adnak a szerviz úton történő haladásra, ahová egyébként akárki nem hajthat be.
Az okát csak találgatni tudom, egy biztos, hogy számomra nem egyértelmű az elhelyezett kerékpárral behajtani tilos tábla.
Mármint, hogy vajon hová szól az érvényessége?
A cikk folytatásához jelentkezz be!
Új hozzászólás írása
Kedves Klubtag! Kérjük, hogy ezen a felületen csak a cikkhez szorosan kapcsolódó hozzászólásodat írd le. Egyéb témában a kérdéseidet a jobb oldalon található kérdőjel megérintése után teheted fel!
Hozzászólások
olcsibacsi | 2016.03.21
Sziasztok!
Kimondottan ez miatt a cikk miatt regisztráltam, kicsit elszakadt a cérna.
Az adott kereszteződésben ma sikerült összeszednem egy harmincezer forintos bírságot, és kissé felforrt az agyvizem.
A közterületesek hármasával osztogatják ott a bírságot, megjegyzem egy indokolatlanul kihelyezett tábla miatt.
Mostanában a belvárosban haramiaszerűen cirkáló, látványosan megduzzadt létszámban jelenlévő, túlbuzgó közterület felügyelők nagyon jól végzik a munkájukat úgy vettem észre.
Kérdéseim a következők, miért hazudta azt a közterületes, hogy az a tábla másfél éve kint van, mikor szemmel láthatóan vadonat új táblákról beszélünk, valamint a tavaly májusi street view fotók is bizonyítják hogy ez hazugság? Amennyiben valamilyen határozott okkal terelik el ott a forgalmat - balesetveszély, egyéb forgalmi ok -, miért nem teszik ezt fizikai korlátozással, hogy a behajtást abban időben is meg tudják akadályozni amikor épp nincs ott közterületes? A taxis, mozgáskorlátozott igazolvánnyal rendelkező autós miért megkülönböztethető a hétköznapi autóstól, aki a szervizúton érkezve, csupán egy indokolatlanul nagy kerülővel a Szondy utca felé, vagy jobbra-jobbra-jobbra kanyarral tud vissza kanyarodni az Oktogon - Andrássy út irányába?!
Az én szemszögemből ez csak és kizárólag a bírságbehajtásról, pénzbeszedésről szól, és nem a baleset megelőzésről vagy a forgalom tudatos irányításáról forgalomcsökkentési céllal.
A gyalogosok védelmének céljára a legmegfelelőbb egy oszlopos korlátozás lenne, ami a négykerekű járművek behajtását és a gyalogosok védelmét valóban teljesítené.
KETOSZ | 2015.01.26
A helyzet megváltoztatásáig a közút és a szervízút közötti gyalog- és kerékpárúton volt a kerékpáros közlekedés. Civilek kezdeményezésére valósult meg a hasznos változtatás, az előbbi kizárólag a sétáló, nézgelődő gyalogosk számára maradt fenn. a szervízút viszont a csökkentett gépjárműforgalom miatt teljesen alkalmas a kerékpáros közlekedésre. A hosszú idejű megszokás megváltoztatása miatt teljesen indokolt a figyelmet erőteljesen felhívó, egyébként nem feltétlenül indokolt kitáblázás
Új hozzászólás írása