Az üzenet elküldéséhez írd be számokkal, mennyi 3 x 5 a lenti mezőbe.

Bejelentkezés Legyél klubtag!

kep

Tehát már ennek a gondolatnak is ellentmond a kép, hiszen a vezetőkben a három helyre elhelyezett elsőbbségadási jelzés bizonytalanságot okoz.

kép

Arra a következtetésre juthatunk, hogy ezt a jelzést, illetve az így elhelyezett táblákat önállóként kell értelmezni.

kép

Hogyan, és elsősorban hol is kellene szabályosan közlekedniük, az út melyik részét használhatják és melyiket nem?

kép

A közúti egyéb jelzések – jelzőtáblák és útburkolati jelek – a jogszabályokat a jelzéstől függően és értelemszerűen módosíthatják, felülírhatják.

kép

Nézz bele a jogsidba! Ha 110-es kódot látsz, akkor irány a legközelebbi optikus! Elmagyarázzuk miért.

kép

A vezetői engedélybe bejegyezhető összes kódot megmutatjuk.

kép

Szeptember 5-től olyan szabály került bele a KRESZ-be, amilyen még sosem volt! Nem ártana tudni!

kép

Lassítsunk, vagy ne lassítsunk? Aki végképp összezavarodott, annak most nagyon elmagyarázzuk!

kép

Le merem fogadni, hogy nem tudod a kérdésemre a választ!

kép

Kerékpárosoknak sebességkorlátozás. Ki hallott már ilyet? Pedig nagyon is igaz! Sőt...

kép

Összefoglaljuk a járművekre vonatkozó általános sebességhatárokat.

kép

Összefoglaljuk a mozgáskorlátozottakra vonatkozó külön szabályokat.

kép

Tanulságképpen egy megtörtént eset egy őrült kerékpárosról.

kép

A lakó-pihenő övezet szabályai a KRESZ-ben

kép

Az utóbbi időben a  legtöbb levelet mozgáskorlátozott várakozóhelyen történő szabálytalan parkolás és az ahhoz kapcsolódó nem kevés büntetési tétel miatt kapom.
 

kép

63/2012-es kormányrendelet alapján a megállási tilalmak megsértéséért helyszíni bírságot, vagy utólagos pénzbírságot állapíthatnak meg. 

kép

Útkarbantartást végzők sebességkorlátozó táblát raknak ki, de feloldó tábla nincs sehol. Engedelmeskednem kell-e egyáltalán a jelzésnek?

Klubtag Számláló

4.923

Legfrissebb hír
Sávonkénti sebességkorlátozás

A sebességkorlátozó jelzőtáblák az úttest teljes szélességére vonatkoznak. És bár lehetséges lenne a sávonkénti sebességkorlátozás, ezzel az útkezelők nem élnek.

KRESZ Kommandó

Fotózd le, ha valami érdekeset látsz!